One Shot: Ana & Christian "So cold" [088]


Para: Anastasia & Christian
Film, książka: Pięćdziesiąt twarzy Greya
Gatunek: Dramat
Autor: Shrew

Jak zapomnieć o czymś, co dotyka w bolesny sposób serca? Jak nauczyć się żyć samotnie, gdy jej nie ma obok? Mijają dni i noce, nic się nie zmienia, a boli coraz bardziej. Poduszki wciąż pachną jej ulubionymi perfumami, ale jej tam już nigdy nie będzie. Nie położy się obok mnie i uśmiechnie, docierając do mojego serca. Nie dotknie mojego policzka, już nigdy nie poczuję jej przyjemnych dłoni na mojej skórze. Zmieniła moje życie, gdy tylko się pojawiła. Sprawiła lepsze dni, wszystko było wspanialsze, gdy ona była przy mnie. Teraz mam złamane serce, tak bardzo boli, ale jestem bezradny. Zawsze myślałem, że miałem wszystko, zanim ona się pojawiła. Posiadałem udaną karierę, osiągnąłem dużo, zarabiałem miliony na minutę, ale to było nic z porównaniem do mojej Any. Nie mogę kupić drugiego życia, pieniądze szczęścia nie dają. Moja Anastasia nie żyje. Umarła w wypadku samochodowym. Po jej śmierci zrobiło się tak bardzo zimno, czułem, że z każdym dniem zamarzam. Brakuje mi jej słonecznego uśmiechu. Kochałem żonę z całym sercem, wszystko jej oddałem, chciałem sprawić, żeby była szczęśliwa i bezpieczna, ale zawiodłem. Każdą noc płaczę w jej poduszkę, tęskniąc za ukochaną. Nie potrafię się z tym pogodzić. Była zbyt dobra, żeby odejść w ten sposób. Była taka młoda, mieliśmy plany, które nie wyszły.
— To powinienem być ja — wyszeptałem, stojąc przed jej miejscem pochowania. W ręce trzymałem broń, którą zachowałem po Leili. — Przepraszam, że cię zawiodłem.
Przyłożyłem pistolet do głowy, zamykając oczy, kiedy spływały łzy. Moja ręka drżała, ale byłem na to gotowy. Chciałem w końcu zobaczyć żonę. Ten świat był bez barw, gdy tylko ona odeszła.
— Christian! — Otworzyłem oczy, nie wierząc, że ją widzę. Przyłożyła swoje ręce do moich policzków, ale to nie mogła być ona, przecież umarła. — Nie rób tego. Nie możesz — wyszeptała, płacząc. — Musisz żyć, nie możesz umrzeć.
— Tęsknię za tobą. Chcę być z tobą.
— Wiem, ale nie teraz. Musisz przeżyć życie za nas oboje, a potem wrócisz w odpowiednim czasie i mi opowiesz. To nie twój czas.
— Kocham cię — szepnąłem, kiedy po policzkach pływały łzy. — Tak bardzo cię kocham, Ano.
— Też cię kocham, Christian. Zawsze będę cię kochać.
Potem ocknąłem się w szpitalu. Nie wiedziałem na początku, gdzie jestem, ale potem zrozumiałem.  Kiedy miałem popełnić samobójstwo, pojawiła się moja siostra, która chciała wyrwać mi pistolet, który wystrzelił, a kula utknęła w moim brzuchu. Anastasia tylko mi się przyśniła, a może pojawiła się specjalnie, ale teraz wiedziałem, co miałem robić. Chciałem przeżyć za nią, jej śmierć nie mogła się zmarnować. Przeżyję moje życie i wrócę do niej, a wtedy zawsze będę z nią. Otworzyłem fundację charytatywną z jej imieniem, która pomagała osobą, które przeżyły wypadek. Robiłem coś dobrze w życiu, a wszystko wokół zaczęło się układać, ale nigdy nie spotkałem kogoś godnego mojego serca. Nie mogłem nikomu oddać, gdy to Anastasia je zabrała.

Komentarze