One Shot: Martina Stoessel ''Jesteś moim szczęściem'' [025]


Osoba: Martina Stoessel
Gatunek: List
Autor: Shrew


Nie myślałam, że nasza znajomość się tak rozwinie. Poznaliśmy się w pracy, zapowiadało się niepozornie, a teraz jesteśmy razem w związku dwa lata. Jestem z Tobą taka szczęśliwa. Sprawiasz, że się uśmiecham, że mogę latać. Twoja miłość mnie unosi. Czuję się jak w niebie. Nasze różowe niebo. Nasza miłość jest piękna i niezwykła. Jeszcze nigdy nie kochałam tak jak Ciebie.
Dzielą nas kilometry, a mimo wszystko wciąż się kochamy. Nic nie potrafi rozdzielić naszej miłości, nawet to, że dzieli nas ocean. Bardzo za Tobą tęsknię kochanie. Chciałabym, żebyś był na miejscu, ale rozumiem. Robisz to, co kochasz, i ja robię, to co kocham. Oboje spełniamy swoje marzenia. Kocham nasze rozmowy przez telefon, jak dobrze, że istnieją takie formy komunikacji, bo inaczej musielibyśmy pisać listy, ale pomyśl, jakie to byłoby romantyczne. Ta radość, gdy się dostaje list od ukochanego. To jest zapewne niezwykłe doświadczenie.
Uwielbiam oglądać filmy romantyczne i dziękuję Ci, że oglądasz je dla mnie. Wiem, że nie jesteś fanem takich filmów, jednak poświęcasz się dla mnie. Podczas takich seansów kocham się przytulać do Ciebie i śledzić losów bohaterów w filmie. Uwielbiam takie nasze wspólne chwile.
Uwielbiam, gdy mnie przytulasz, gdy jestem zdenerwowana. Twoje ramiona potrafią spowodować, że się uspakajam. Działasz na mnie kojąco. Potrafisz na mnie wpłynąć, a kiedy mam zły dzień, to Ty sprawiasz, że wszystkie smutki i troski odpływają na bok.
Kochanie, dziękuję za dwa lata naszego związku. Kocham Cię Pepe, nie potrafię myśleć, jak wyglądałoby moje życie bez Ciebie. Nawet nie chcę tego wiedzieć, nic nie byłoby idealne bez Ciebie. Jesteś moim szczęściem.
Twoja Tini.

***
Hejka kochani!
Kto uwielbia Pepini?
Dzisiaj właśnie oni ♥
Zapraszam do komentowania
Pozdrawiam


Komentarze

  1. Pieresza!
    Ja kocham pepini💞💗😙
    Są cudowni😍
    Piękny os💜
    To jest chyba 1-szy one shot w formie listu, który kończy się happy😁
    Buziaki😙
    MD💗💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny
    😐😐😐😕😕Pepini😕😑😑

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz